Överkörd av en ångvält, sen backade den tillbaka o tog huvudet en gång till

Då har man överlevt en helg till då. Men denna gången va det med nöd o näppe. Va längesen jag va så bakis som igår, kunde inte röra mig. Detta berodde iofs mest på den djävulska träningsvärk jag hade (och har). För i lördags va det dags för Butlers Brännboll. Upp kvart över sju o ge sig av mot planerna. 4 matcher blev det varav vi faktisk vann en. Efter gick vi till badhuset efter stängning och badade, riktigt gött för en öm kropp.
Men trots detta mådde jag helt förjävligt när jag vaknade. Börjar bli alldeles för gammal för o börja dricka kl 10 på morgonen o sen fortsätta hela dan, och knappt äta ngt. Lyckades inte få i mig speciellt mycke mat igår, bara lite fil och några chips, så känner faktisk av bakfyllan idag med, hade fortf problem med att äta imorse. O träningsvärken e inte att leka med. Josefine drog med mig på en 1,5 timmes promenad igår oxå, o det gjorde väl sitt. Men det fina idag är att jag bara jobbar halvdag, så går hem om ungefär 45 min. Ska till skolan sen i eftermiddag för en första föreläsning. Kommer la somna dock....


Gillar denna bilden som fan! Vi e så sjukt snygga =)
Det lila laget ägde!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Haha du ä ju så go carro, helt alkad men ändå nykter =)

2008-09-01 @ 17:43:23
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0