Lyckat

E hemma efter kvällens eskapader o har världens hicka. Hur ska jag kunna sova nu? Efterso massa folk i ett närliggande område plus folk i trolhättan fått magsjuka o detta tror man beror på vattnet så vågar jag inte dricka mer ikväll.
Men har haft en sjukt rolig afton iaf. Började med bowling kl 17 som jag typ vann! Sen va det mat. Efter det blev det drinkar i mängder. Det bästa med allt va att företaget betalade =) Efter ett tag hade dom flesta gått hem men några tappra själar va kvar, bla jag, johan, lisa, thomas o våra två chefer. Då får någon den braiga iden at vi kör en bowlingomgång till. Denna vinner jag tyvärr inte, men i slutet avslutar jag med två strikes på rad! Kvällen avslutas på Buttan med mer sprit o sång. En lyckad kväll helt enkelt. Så nu vill jag nästan inte sluta...

Men mest längtar jag efter imorgon. Längtar efter att ha flyttat klart o längar efter kvällen då jag ska ta det lugnt.

Natti!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

skriv nåt

2008-09-16 @ 00:30:29
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0