Lugnare

Ja jag va en smula besviken inatt när jag kom hem. Jag är forfarande besviken, men nu kan jag kontrollera det. Bara att göra som vanligt, svälj o le igen.

Tröstade mig med en väldigt bra film iaf. 21 heter den och bygger på en sann historia om några collegestudenter som räknar kort i BJ o på såsätt tjänas massa pengar. Jag som är lite speltokig och drömmer om et liv i Las Vegas älskade filmen, så kan ju rekommendera den. Hittade en ny favoritskådespelare oxå, Jim Sturgess, inte dåligt het =)

Låg o kollade på serier i morse innan jag orkade röra på mig. Amerikanska kommediserier. Det jag kom o tänka på då va hur kvinnorna i serierna framställs. Dom är alltid kontrollerande och giniga. E vi sånna? E det så män ser på oss? Eller e et bara överdrivna karaktärer? Jag blir ju nästan lite rädd om det är så kvinnor är i förhållanden på riktigt. Sån ska inte jag va iaf. Känns skönt o bestämt det iaf.

Mina känslor är helt fucked up. Det är så mycke nu så jag inte ens får ordning på mina tankar. Bara att ens försöka reda ut dom gör att tårarna fyller mina ögon igen...

En positiv sak idag var iaf när jag fick träffa världens sötaste hundvalpar. Fick hålla en bebis o vi föll för varandra med en gång. Där snackar vi villkorslös kärlek, kunde stannat där med dom hela dagen om jag kunnat.
Typ nått sånt här va det



Dagens låt blir Sally Shapiro - He keeps me alive, sjuuukt bra o sätter ord på mina känslor.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Men darling, ere nåt speciellt som har hänt? Slå en pling om du vill snacka

2008-09-08 @ 18:49:56
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0