"You are my BFF, I even think its a Bromance!"

Under den gågna veckan har jag lärt mig två nya uttryck: Bromance och BFF. Bromance läste jag om i Cosmopolitan o det är alltså när två killar är riktigt bra kompisar men alltså inte gay. BFF va det ngn som nämnde för mig o det betyder alltså Best Friends Forever. Hade aldrig hört dessa uttryck innan men nu precis hörde jag dom i samma mening! Sitter o kollar på Gossip Girl o var annars skulle dessa ord dyka upp... =)

Kvällen igår slutade riktigt dåligt o jag va ordentigt förbannad. Men det e nu man känner att de där månaderna i "terapi" har hjälpt. Efter en god natts sömn och en liten suprise som betod i att en liten gullig kille ringde på dörren o sålde aftonbladet gav mig en tidning, mår jag mycke bättre. Det var hans första dag så idag sålde han dom inte, man fick. Sämre start på morgonen kan man få!

Så ikväll blir det tjejkväll med vin o vattenpipa. Eventuellt utgång oxå o som jag känner nu så vill jag bara ut o pröva lyckan..haha! Behöver lite uppmuntrande o bekräftelse. Behöver visa att jag gör som jag vill o inte e fast med ngn. För om man behandlar mig så som Darling gjorde igår kan han inte räkna med att jag finns där nå mer....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0