Vill ni?

Har inte börjar på min hemtenta idag heller. Men imorgon, då ska jag sätta mig ner o gå igenom böckerna på jakt efter fakta. Men först ska det käkas frukost på Espresso House. Det e ju fredag =)
E det nån som vet nått om Individualiseringsprossen, det sociala livets elementära former, interaktionsritualer eller emotionellt lönearbete så snälla skriv!

Nu ska jag lägga mig o kolla slutet på Mumien - återkomsten

Dagens låt!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Hmm jag kan skicka en bild på maslows behovstrappa och 2.5poängare om lönen som motivationsfaktor =/

2008-10-23 @ 23:16:54
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad vill du veta? :p Ska hemtentan skrivas fritt utifrån dom där ämnena eller?

2008-10-25 @ 16:49:40
Postat av: Caroline

Först ska jag beskriva de centrala frågorna i Bauman, Giddens och Becks teorier om individualiseringen. Sen ska vi exemplifiera varför förståelse för denna process är viktig genom att jämföra social interaktion på en arbetsplats inom den tidiga industrin med en modern arbetsplats... =S Det e första frågan..sen e det 3 till...

2008-10-25 @ 17:00:43

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0