Ett sista

Ska ha in ett inlägg till innan dagen är slut. Måste ju ha en dagens låt. Så det får bli



Den e sjukt bra och jag har riktigt bra minnen till den.

Annars då? Jo men serru att... Jag har snyftat mig igenom idol och tyckt att rätt person fick åka hem. Jag har zappat igenom all kanaler och upptäckte att Poltergeist, Deltagänget, I now pronounce you Chuck and Larry, En vampyr i Brooklyn och Red Eye gick samtidigt. Va några till som jag inte kommer ihåg nu. Och samtidigt då Idol på fyran. Hur ska detta gå för min moral? Jag kommer ju aldrig kunna slita mig från tvn. Ska ju hinna med o kolla på mina serier på datorn oxå... Suck, hej då vänner och liv.
Nä nu svammlar jag. Känner mig typ full. Men va fan det e ju fredag.
Frågan nu är om jag ska orka skriva lite mer nu inatt eller om jag ska lägga mig o hoppas att jag tar tag i det imorgon istället. Men tänkte ju ha en fridag. Sätta på hög musik o bara ladda inför festen. Aja tar inget beslut än...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0