26/11=25

Nu är snart dagen slut. Den 26 oktober 2008. En månad kvar tills jag fyller 25. Ha ingen ångest säger som flesta. Pappa sa att 33 va värst att fylla. Ja jag vet inte ja, men lite ångest har jag allt. På ett sätt e det skönt att  fylla sent för man kommer nog lite mer tillrätta med sin ålder. Jag vill iaf tro att jag har en fördel att mina vänner fyller före mig, då hinner jag ju mer känna mig som 25 innan jag väl verkligen fyller.


Jag har iaf världens underbaraste vän i Erika. Jag vill bara säga att jag verkligen uppskattar allt du gör för mig o hur du ställer upp. Hoppas att jag nångång på  nått sätt kan ge tillbaka.

Har precis kollat på Kung Fu Panda o det va helt klockren! En bra sak dom sa var; Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift! Man borde tänka mer så. Du kan inte gör nått åt varken gårdagen eller morgondagen men dagen idag är din att göra precis vad du vill med. Sen va ju hela budskapet att det inte behövs nån hemlig ingrediens i livet, man är bäst precis som man är. Så sluta vänta på att det där speciella ska komma in i ditt liv, lev det nu!
Shit ibland e jag för filosofisk för mig själv. (delar man på filosofisk blir det fil oso fisk, två nyttiga saker men ganska äckliga ihop) Det e lätt o tala om för andra, och sig själv hur man ska leva, det e svårare att verkligen göra det.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0