Klona mig?

Mycke o göra nu förtiden. Fan jag har mindre ledig tid nu än när jag jobbade, skumt.
Idag åkte jag hemifrån kl kvart över 8 o kom inte hem förens kl 22. Skola, festplanering och ett till MaryKay-party. Eller party kanske e fel ord, klass kallar dom ju det. Kanske ska börja jobba med detta, man tjänar ju pengar så varför inte?! Med tanke på att jag brände 2500 bara i helgen så behöver jag en inkomst ganska snart...
Aja. Imorgon ska jag till Götet. Nej jag ska inte shoppa, ska med Erika o hennes kanadensiska släkting. Innan det ska jag städa våran undervåning som jag så snällt lovade mamma att göra i helgen men sedan glömde bort...typiskt. Lutar sen åt bowling på kvällen.
På onsdag ska jag till JB o fixa håret. Vi får väl se vad jag kommer hem med för färg..hehe.
Kvällen bjuder på Music Quiz på Buttan. Torsdag blir det skola o sen festplanering igen. Lördag blir det utgång på Lippan med kanadaboy =)
Så om gn vill träffas får ni ställa er i kö inför fredagen, den enda dan i veckan jag inte har ngt palnerat. För på onsdag räknar jag med att vara så bakis att jag inte är kontaktbar. MAn får passa på nu när mor o far fortf hänger ute i stugan på helgerna. Då ska jag ta o kolla på alla serier som jag missar under mitt heltiska veckoschema.

Nä nu ska jag ta o krypa ner i sängen o kolla Scrubs.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Jaha vek? ;)

2008-10-13 @ 22:56:01
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0