Det ordner sig Alfred....

Kvällen igår blev precis som jag trodde, kanon! Det va jättetrevligt hemma hos Gunilla med vin, ost, vattenpipa o trevliga människor. Vissa av oss gick ut o jag o Rebecca hamnade på Lipz. Har inte varit där nu på flera månader, tror det va i början av juni senast, o det va skitkul! Träffa massa roliga människor o dansade typ hela kvällen. Sen lät Rebecca mig sova hos henne o Fredrik o det va tur för det regnade massor när vi skulle hem. Så hela dagen idag har spenderats hemma hos dom. En riktigt skön bakisdag.

Denna veckan har jag en föreläsning, på torsdag i tre timmar. Vet inte vad jag ska göra med resten av tiden. Ska iofs med mor o far ut till golfbanan imorgon på dan. Skönt o röra lite på sig. Resten va veckan får väl bli några löprundor, lite plugga o mycke film.

Nä nu blir det en film o sen sova. E ganska trött o sliten efter gårdagen.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0