Man lämnar spår...

Ju mer man sätter sig in i Google Anatytics desto mer skrämmande är det =) Eller skrämmande är kanske fel ord, men det pirrar lite i magen. Man undrar ju vilka ni alla är. Ganska många har kommit hit genom min länk på facebook. Detta betyder ju att det e folk jag känner eftersom bara mina vänner kan komma åt den. Sen är det endel genom J's och Malin's bloggar. Mest är det från direkttrafik, alltså folk som kan min adress eller som sparat den i favoriter. Trevligt =) Har långt ifrån fattat vad allt betyder, ngn som kan förklara nån dag? 

Har upptäckt en ny grupp idag. Eller jag hörde dom på radion för nån dag sen men fixade hem albumet idag. Volbeat heter dom och kommer från Danmark. Har för mig att dom e nominerade till bästa Danska grupp på MTV Music Awards.

Dagens låt blir därför Volbeat - We Har inte lyssnat igenom allt men denna låten fastnade jag för direkt.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0