Sliten

Jag sov ända tills kl 12 när Erika ringde o väckte mig. Det e nästan rekord tror jag, jag sover typ alldrig längre än till 9 max 10.  Jag va nog lite trött efter en hård helg. Utgång två dagar denna helgen oxå klarar nog inte min kropp egentligen. Men roligt har jag haft. Först After Work i fredags med avslut på Butlers. Inga förväntningar = lyckad kväll. Va ganska jobbigt kl halv 2 när jag va tvungen att släpa mig ner till systemet. Att behöva läsa och föeställa sig hur vinet smakar va inte lätt. Så det blev körsbärsvin istället! Alldrig sett det förut och det va faktiskt väldigt gott. Jag e ju en sucker för körsbär...
Så igår va vi hemma hos Gunilla o rökte vattenpipa å snackade engelska. Haha va man äger på det på fyllan. =) Kvällen avslutades på Lipz. Va väl inte den roligaste kvällen där men helt ok. Dansade så mycke att jag faktisk har träningsvärk i låren. Så idag blir det lugnt nu när jag ska kolla klart på Tropic Thunder. (ja J visst är den bra =)) Sen ikväll ska vi käka pizza ihop o kolla film. Alltså allt jag gör just nu e med Erika o hennes kanadensiska släkting så vi nu betyder alltså jag Erika o David. =)

Nu nu blir det frukost o film.

Dagens låt blir



Tyvärr så gick det inte att länka den med videon o man bara måste älska videon!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Jorå, och framförallt cruise =D

Jobbigt det där med morsan du... =/

2008-10-19 @ 23:22:00
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0