Varför...?

Ibland är det lätt o ibland är det svårt. Men hur mycke man än vill förneka det så lämnar folk spår. Just nu sitter jag här med massa funderingar o tankar om vad som egentligen hände. Jag vet att jag inte ska lägga massa energi på det o speciellt inte på dig, men just nu är det jobbigt o jag kan inte låta bli. Det jobbigaste e nog att jag vet att jag aldrig kommer få en förklaring, O innan jag förlikat mig med det så kommer jag till o från tycka det e väldigt tungt.


Thorn in my side.
You know that's all you ever were.
A bundle of lies.
You know that's all that it was worth...
I should have known better
But I trusted you at first.
I should have known better
But I got what I deserved...

To run away from you
Was all that I could do.
To run away from you
Was all that I could do.

Thorn in my side.
You know that's all you'll ever be.
So don't think you know better
'Cause that's what you mean to me...
I was feeling complicated.
I was feeling low.
Now everytime I think of you
I shiver to the bone...


Vet att jag haft med denna som dagens låt förut men den betyder så mycke för mig just nu så den tåls att ha med igen. Men tänkte ha med en dagens låt iaf o det blir:




Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0