J, you are fading away...

Hoho! Ni vet sånadär jobbiga ouppklarade grejer med folk som ligger o skaver  o som man inte riktigt kan släppa. Man skulle behöva träffa personen o bara få se hur den har det o hur det skulle kännas. Jag har en del sånna saker. Men en e värre än dom andra. En kille (J, som alla andra). Träffade honom för ungefär 4 år sen. Vi började dejta men han betedde sig som ett svin o efter flera månader lyckades jag äntligen komma ifrån honom. Men som vanligt när man går vidare som kommer dom tillbaka, ännu starkare. Så vi blev tillslut tillsammans o han lovade att han ändrat sig. Men såklart så tog det inte långt tid innan han hade gjort ett snedsteg. Vi gjorde slut o jag gav igen, med hans polare. Inte det bästa men va fan, jag va förbannad. Så efter lite fram o tillbaka o mycke strul så ville han ha tillbaka mig. Han hade träffat en ny o jag med. Men vi va båda beredda att försöka. Tills han får reda på vad jag gjorde med hans vän. Efter den kvällen o det två timmar långa telefonsamtalet har jag inte sett röken av honom. Vet att han stannade hos sin tjej o att dom nu bor ihop. Jag har många ggr funderat på vad han gör o hur han mår. Han va ändå en väldigt stor del av mitt liv i nästan två år.
Så idag (älska facebook) fick jag se en bild på honom, den första på två år. O vet ni?! Han va tjock! Ja nu kanske ni tycker jag e en hemsk människa. Men kände ni honom så vet ni vilket nederlag det e. Han va alltid så noga med mat o träning, o hade en riktigt schyst kropp. Men nu.. Mycke av känslorna handlar väl om att jag själv gått upp endel o känner mig ganska kass. Jag kan iaf inte låta bli o känna en viss tillfredsställelse. På nått sätt kan jag släppa honom lite nu...

Nä nu ska jag äta lite frukost o sen blir det till o ta en löprunda! Idag kommer Elin hem oxå, det ska blir riktigt trevligt! Kvällen kommer att blir kanon....


Va fan snackar du om?
Postat av: J

Och jag som trodde att det handlade om mig... fan också

2008-10-06 @ 09:30:56
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0