With every little glimps you fade

Först måste jag bara få spy lite galla. Helt ärligt fattar jag inte hur en person kan bete sig så som han gör. Jag kan helt ärligt säga att detta e det värsta jag varit med om. Det är mellanstadienivå... Om man nu inte vill träffa ngn nå mer så kan man väl iaf säga det?! Inte låta bli o svara när man ringer eller smsar, eller tom blockera en på msn?! Vad e han så rädd för? Vad e det han inte kan förklara? Nä jag fattar helt klart ingenting.

Sitter o har sökt på resor till Thailand. ca 9000 så kommer jag iväg i en månad i februari, det vore inte så dumt. Fan jag ska verkligen fixa det här... Få nog bli till o ta Mary Kay jobbet o bara köra det tills csn ramlar in på kontot igen...vilken idé.. =) För det e fortf ingen som har ett jobb till mig? Jag gör nästan vad som helst, har massa tid över. Man kanske skulle bli yrkesmördare, det tjänar man nog bra på. Då vet jag vem jag skulle öva på iaf....

Dagens låt blir In Flames - Cloud Connected o den är till dig D o idag e det inget positivt

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Va ere som pågår?

2008-10-16 @ 23:16:41
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mli

Men vilken mupp! Tråkigt, men han har ju uppenbarligen issues där han är rädd för att ta tag i problem. Alltså inget man ändå skulle vilja lägga energi på i slutänden för energislukande människor mår man ju bara dåligt av. Å..så vad ville jag komma med det här? Jo, det var nog inte meningen att du skulle kämpa med denna dära, something better is coming your way! (Jag vet att jag inte vet nåt om situationen, men jag tolkar inlägget på mitt lilla vis och tänker därefter :) )





Jag är en bladdermaja.



Thailand låter kul! Bra mål och jag är riktigt avis på de som bokar nu och har något sånt att se framemot, men nästa år...nästa ååååår ska jag också spara till att åka 2010. (Det såg ju upplyftande ut det årtalet..suck)

2008-10-17 @ 11:41:50
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Det har du ju faktiskt alldeles rätt i =) Här ska det bli spara av! Sen spelar det ju ingen roll vart man åker, bara det är varmt, slappt och fint.

2008-10-17 @ 13:38:05
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0