Palla!

Äh seriöst. Nu ger jag upp igen. Än en gång har jag fått världens sämsta ursäkt slängd i ansiktet på mig. Efter 2 år o ungefär 9 personer som sagt samma sak så känns allt meningslöst. Jag vet inte ens hur jag ska förklara vad jag känner, men det är nog mest uppgivelse. "Jag vill inte ha ngt förhållande just nu". BLÄ! Jag kan knappt skriva det utan att äcklas. Det finns inte en chans i världen att man skulle välja att inte ha ett förhållande med ngn man tycker om, så om man säger att man inte vill ha ngt förhållande så betyder ju det att man inte tycker om personen man dejtar tillräckligt mycke. Så varför inte bara säga som det är då? Man kanske tycker att det e "snällare" att säga så, men till mig som nu har hört det från ungefär varenda person jag träffat de senaste åren så känns det ganska uselt. För helvete! Va inte så jävla fega utan säg som det är. Å om det nu, mot all förmodan, skulle vara så att man faktiskt verkligen inte vill ha ett förhållande men tycker om personen så kan man väl säga precis det. Oftast förstår folk bara man pratar.
Ärligt så tror jag nu att det faktiskt är mig det är fel på. Ngt konstigt med mig måste det vara, har svårt att se att det inte skulle kunna vara så.
Fan jag e inte ens arg denna gången, bara uppgiven och trött.

Gjorde ett litet misstag idag oxå. Jag o JB gick o solade o när jag lagt i mina 70 kronor o låg där naken o redo i solariet så kom jag på att jag gjorde ju en tatuering fö ca en vecka sen. Då får man inte sola! Men man kan ju inte låta 70 kr gå till spillo så jag la på ett ungefär cm-tjockt lager Helosan o solade vidare. Funkar säkert =)
Sen mitt i all skit så va jag med om ngt väldigt kul idag. Skulle hem från stan med nussen nu på kvällen eftersom mina föräldrar vägrar hämta mig. När jag kliver på så vägrara busschauffören ta betalt, så jag sparade först 25 kr. Sen när jag skulle av vid min hållplats som ligger några 100 meter från huset så frågade chauffören var jag bodde osså släppte han av mig precis utanför! Så snäll människa! Han gjorde verkligen min dag. Osså Stefan då som nu lovat mig att ta mig med ut på äventyr uti studentlivet för att hitta nya killar som inte är redo för förhållande! Ska nog gå tillbaka på årgång 87, dom e ju aif lite heta! Hmm nej nej jag förnekar inte alls att jag fyller 25 om en månad....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0