Slicka, slicka, slicka...

Nu har jag suttigt o slickat ihop kuvert till förbannelse. O fy fan va det smakade. Typ vitlökspulver på nått konstigt konstgjort sätt.
Medans jag gjorde detta satt jag o kollade på inspelad idol. Jag e kär. I Robin från Svenljunga. Ja jag vet att han bara e typ 18 eller nått, men jag e kär. Så snygg, söt, sjunger bra o känns sådär mysigt gullig så man bara vill ta hand om honom, Hmm det kanske inte e kärlek utan mina mammakänslor som talar.... =)
Dom väcktes faktiskt igår när jag o Erika tillbringade några timmar med hennes svägerska o hennes 4 månader gamla bebis. Man känner ig väldigt vuxen o duktig när man puttar en barnvagn framför sig. Jag som inte trodde jag hade det i mig blev oxå en sån där jobbig människa som pratar med bebisröst o gör konstiga grimaser mitt ute bland folk. Jaha det kanske kan bli människa av mig oxå nån gång.

Nu e iaf inbjudningarna klara, men jag har fortfarande en kvar så igen, om ngn e sugen säg till =)

Nu ska jag äntligen ta tag i min hemtenta!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0