Regn #2

Som ja tidigare nämt så har jag inte så stora problem när det regnar. Speciellt inte när man ska hemmåt, då kan man ju ändå byta om. Hagel tycker jag väl heller inte e nå vidare stort problem, man blir ju inte ens blöt. Alltså har jag inga problem med at tdet idag spöregnade när jag skulle hem från skolan på cykel. Hade varit fint väder på morgonen så hade på mig leggings på benen. Inga problem det hellt tänkte jag, torkar ju fortare än jeans. DOCK blev det väldigt jobbigt när det efter att ha regnat ett stund, och jag blivit alldels blöt och kall på låren, började hagla. O det va ingen lite hagelskur! Tänk själva hur det känns på kalla blöta ben med stenhårda smattrande isklumpar. Fy fan va ont det gjorde!

Annars då? Hade ännu en dröm inatt som var inspirerad av ngt jag tittat på. Inatt hade jag njurproblem tillsammans med flera andra. I senaste Greys Anatomy-avsnittet så gör som 6st njurtranplantationer samtidigt. Hos dom gick det bra, i min dröm fick alla göra om det för det lyckades inte första gången så alla hade jätteont. Plus att det utspelade sig på ett tåg. Mycke tåg i mina drömmar nu för tiden. Har dock inte kommit på vad denna drömmen kan betyda.
Vi pratade om drömmar idag på föreläsningen. Va nog den bästa jag varit på ever. Iaf som jag minns. Två teorier om vad drömmar betyder, den freudianska, att drömmar är undertryckta känslor, och den biologiska att hjärnan bara sorterar intryck och bilder den fått ta emot. Jag tror mer på en blandning. Vet ju själv hur man funkar, har jag mycke o tänka på så drömmer jag mer.

Dagens låt får bli





Va fan snackar du om?
Postat av: J

Mmm drömmar är sjukt intressant =)

Och dagens låt var nog tamejfan din bästa hittills carro!

2008-10-27 @ 23:14:41
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0