Motherfucker!

Äntligen hade jag första dagen på hela veckan som jag inte skulle upp o iväg på hela dan. Guud så skönt tänkte jag. Nu ska jag plugga, dammsuga mitt rum, ta tag i viktiga saker, hjälpa mamma o laga mat och kolla ikapp alla mina serier jag missat under veckan. Jag har hjälpt mamma, tagit tag i viktiga saker och kollat serier. Så fort jag satte mig o kolla så kom mamma in o frågade va det va för fel på mig. Det är nämligen nå fel på mig pga att jag sitter o kollar på serier mitt på dan när jag är 25 år o ledig. Jag förstår dock inte skillnaden på hennes tv tittande från kl 5 till 10 på kvällen mitt tittande mitt på dan när jag sen på kvällen umgås med vänner. Men sånt ser inte hon. Hon e typ superperfekt o hon fattar inte vad som gick fel i min uppfostran. Jag menar dan e ju inte öven än på flera timmar så det e ju inte försent för att plugga och städa osv...
Jag har den senaste tiden kännt ett stort behov av att döda ngn o idag trodde jag nästan att jag skulle ställa mig upp o strypa henne, eller kanske putta henne nerför trappan. Nu e det ju som tur e ett långt steg mellan tanke o handling, men helt ärligt vet jag inte hur långt bort handling är just nu.. Den där thailandsresan känns mer o mer aktuell för varje dag som går,  Fast jag vet att när jag berättar om den för henne kommer hon att motarbeta mig allt hon kan.


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0