Jo men asså det va viktigt att ändra bloggen just nu...

Shit va jag har kämpat med denna jävla bloggen nu! Bestämde mig för att äntligen sätta mig in i skiten o få till en design som jag verkligen vill ha. (man gör väldigt mycke andra saker när man borde plugga). Så först googlade jag runt lite för o hitta bloggar som beskriver hur man gör. Sen när jag då skulle ändra min "header" så va jag tvungen att först installera ett program för o fixa ihop bilder, typ photoshop. Killen i bloggen (eller tjejen, jag vet faktiskt inte men kändes som en kille) rekommenderade ett program som va gratis. Men för o kunna köra det va jag sen tvungen natt ladda hem nått framework.net från microsofts sida. Mitt upp i allt detta skulle pappa ha datorn o skriva ut nått. Men såklart så fungerade inte skrivaren. Så efter mycke om o men va vi tvungna att starta om datorn. Sen när det va fixat va det bara o leta upp allt igen o sätta igång.
För ca 5 år sen lärde jag mig photoshop innan o utan, dssa kunskaper va nästan som bortblåsta. Att det sen inte va photoshop utan ett liknande program gjorde ju inte saken bättre. Men efter ungefär 10 försök så fick jag äntligen till en bild som gick att ladda upp. Inte den snyggaste, men nu e det iaf en bild jag har valt!
Jag hade när jag började 8 sidvisningar, nu har jag 37! Haha ja men när man ska prova sig fram så måste man ju kolla resultatet =) Så ja nu ser ni det o om jag får nån tid över imorgon kanske jag ändrar lite till.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Vart ju dösnyggt här! =)

2008-10-22 @ 22:43:59
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0