Jelly...barbapappa!

Jag är helt slut. Kroppen känns som en geleklump o jag fryser som ett av barnen på frostomofjället. Eller ja det kanske var att at i, men ändå. Träningen idag bestod av gymmet i ca 30 min o sen en timma vattenstyrka med Linnéa. När man varit i en pool på ca 30 grader i en timma ska det mycke till för att man ska känna sig varm igen, så e det iaf för mig. Men skönt är det. Dock e jag nu väldigt hungrig. Tog mig en rejäl portion pasta med broccoli innan träningen så kände inte att jag behövde äta så mycke när jag kom hem, blev bara två clementiner. Så lite mat som möjligt efter kl 22 e mitt nya motto. Har bestämt att jag ska ner några kilon, lagom till våran fest, så att klänningen jag ska ha sitter bättre. Det största problemet med den nu är iofs att mina bröst inte får plats o det e kanske inget man ska klaga på... =) Men va fan, hur rolig vore världen om alla var nöjda hela tiden?!

Från o med idag har jag oxå officiellt ett jobb, jag e fristående husvårdskonsulent. Så nu ska jag lära mig allt om smink o krämer o grejer. Så vill ni bli supersnygga, call me! Haha!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0