It's the year of the frog

Haft en helt underbar dag med Erika o David i Götet! Vi besökte Universeum o jag ble helt frälst. Fiskar o grodor e min grej =) DPassade väldigt bra idag eftersom jag behövde lite uppmuntran. Dock har jag fått prata engelska hela dan eftersom då David e från Kanada. Dagen avslutades med bowling här i stan. 100:- per bana kostade det eftersom jag hade mitt studentkort. Gött nice =) dock sög jag på själva bowlingen.. Men man kan ju inet vara bäst jämt, inte när man har idioter i sin närhet som verkar göra allt för att jag ska må dåligt. O nu menar jag inte mina vänner som jag bowlade med utan en annan person...

Nä nu ska jag precis som igår gå o lägga mig o kolla Scrubs. Imorgon blir det Josefine o färga håret. Nu blir det åka av! Haha!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0