Ett steg upp o två steg ner...

Ibland e det svårt att hålla sig kall o inte låta tankarna springa iväg. Det är svårt att inte analysera grejer o lägga in antaganden som egentligen inte e rättfärdigade. Det handlar väl om osäkerhet och en saknad av inre trygghet. Jag jobbar med mig själv och blir bättre o bättre. Men för varje nederlag har jag fallit ner de steg jag lyckats klättra upp o fått börja om igen. Nu har jag inte fallit ner några steg utan snarare klättrat upp ett par, men jag väntar på dagen då jag ska halka o landa hårt i backen....

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Meh kan du sluta vara så förbannat negativ hela tin å fatta att livet är en fest! =)

2008-10-08 @ 23:37:34
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0