Deppigt värre

Folk blir så väldigt deppiga på hösten. Det är underligt hur viktigt solen är för oss. Sen handlar det ju säkert oxå om att vi på hösten har ungefär 0 extra lediga dagar fram till jul. Jag e inte som alla andra, jag älskar hösten. Jag blir deppig i februari istället. Så håller det i sig till början av maj ungefär. Så nu e det bestämt att jag o Erika åker till Thailand i februari. Det är värt alla pengar i världen att få komma bort vid den tiden. Så nu ska jag verkligen ta tag i mig själv o få tillbaka min kropp. Ska man hänga 4 veckor i bikini brevid typ stans fräschaste kropp så är det värt det.





We are going!!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Sweet, taru me mig i väskan eller? jag vet, världens äldsta skämt. Men jag menar allvar. Jag behöver sol.

Fan jag drar och solar imorrn, tack för hjälpen! =)

2008-10-19 @ 23:23:10
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0