Blondes have more fun!

Idag har jag börjet ett nytt liv. ett liv som blond. Eller man skulle kunna säga att jag gått tillbaka till mitt gamla liv. Jag har nämligen idag väteperoxidat mitt hår helt galet mycke o är nu såkallat superblond. Som pricken över i:et bad jag JB färga mina ögonbryn oxå, så dom e nu svarta. Jag har sett ut som om jag klivit ut direkt från 80-talet. Men jag vänjer väl mig =) Morsan tyckte det va för blont, att det såg billigt ut, men hon e ju aldrig nöjd. Annars har det väl varit mest positivt.

Imorgon blir det skola större delen av dagen, hmm jag skulle ju ha pluggat idag...Jag e sämst som vanligt.
Nu blire det sängen o lyssna på lite nya låtar jag fått bluetothat till telefonen.

Dagens låt Calling, The - Wherever You Will Go

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0