Fullt upp...

Programrådsmöte på skolan idag kl 13. Guuud va roligt....
Morsan tvingade upp mig halv 11 idag så jag kunde följa med o handla. Jag som hade massa grejer o göra på förmiddagen. Får ta tag i det när jag kommer hem istället. Sen ikväll blir det träning igen. Vilade igår, kände att kroppen behövde det. I lördags kväll va benen helt orkeslösa, kändes som om dom inte bar mig. men igår va dom bra igen.
Blir mycke o göra i veckan. Imorgon e det födelsedagsmiddag för Lotta som fyller 39, onsdag skola, träning och förhoppningsvis en hudvårdsklass på kvällen, Torsdagen ska ägnas åt tentaskrivning o träning på kvällen och fredagen blir det festplanering och myskväll med tjejerna. Så jag får försöka få in min tenta så myce som möjligt den lilla tid som blir över. Tänkte att jag skulle bli klar tidigt på söndag eftersom jag lovat Rebecca o följa med henne på handboll.

Jaja nu blir det skolan! Morsan står o tjatar i hallen...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0