Glitter

Nu har jag precis kollat vad jag ska ha för frisyr på lördag. Så kom Ellen, min brors ena dotter o tyckte att jag skulle ha massa glitter oxå. Hon frågade om det va bal eller party o när det e party ska man ha glitter. När det bal ska man ha långa klänningar och höga frisyrer. Ja va ju ett tag sen, men man kanske ska spraya håret med glitter, =) Tror jag har en flaska nånstans...

Jag blev helt plötlsigt jättesugen på korv. Undra om morsan har nån hemma... Har varit sugen på mycke nu det sista, godis, chips, pasta osv.. Så mitt mål att inte äta så mycke kolhydrater har gått sådär sista tiden. Har fortfarande inte ätigt nå godis o så, men en glass blev det i söndags. O imorgon blir det tårta o grejer, Men men så e det ibland.

Nu ska jag strax ge mig ner på stan o träffa Rebecca o Terese o sen blir det antagligen handboll.

Ett litet tips till folk som behöver ombyte

Dagens låt:




Just dance!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0