Just another manic monday

Nu har den värsta eurforin lagt sig o jag e tillbaka i verkligheten igen. O den e ju som vi alla vet inte lika rosenskär o blingad som fantasin o drömmen.
Så idag va det tillbaka till skolan. Tentan lämnades in, men jag känner att den va lite halvfärdig. Men pallade inte mer så det får bli som det blir. Hade massa föreläsningar idag oxå .Mångfaldsvecka på skolan så dom har samlat massa proffessorer som står o försöker låta så viktiga som möjligt framme vid tavlan. Suck va boring det va, gick innan de två sista började. Mötte upp Rebecca o följde med henne o köpte ny telefon. Sen har vi suttigt hemma i hennes soffa o tokslappat hela kvällen.
Så imorgon ska jag göra ungefär ingenting. Eller så ska jag läsa lite i mina nyinhandlade böcker för nästan 900 spänn. Kan ju iaf intala mig att jag ska göra det. Kanske t.o.m. ska börja på den andra hemtentan. Ser lite fram emot att göra det så man borde nog ta vara på det för det dröjer nog inte länge innan jag spyr på den oxå.

Nu blir det natten iaf.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0