Nä, inte denna gången heller

Nä jag kan inte tycka det e roligt o springa. Gick dock bättre än förut, men det borde det ju göra eftersom jag tränat en del sen sist. Men när jag sprungit ungefär hälten så fick jag så ont att jag inte kunde andas o va tvungen att gå lätt framåtböjd. Men det gick bort efter nån minut osså kunde jag springa i mål.

Imorgon ska vi träffas innan träningen och kolla o förhoppningsvis boka resan. Ska bli så skönt!!

Så nu efter att ha ätigt supergoda färsbiffar och tagit en långdusch ska jag ge mig ner på stan o kolla klänningar. Försökte inspireras att använda nån av dom jag har, men det ble bara pannkaka.
Sen blir det nog upp till bandybanan o kika lite.

Dagens låt:






Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0