Mer jul, ge mig mer...

Jag vill åka norr ut och se på norrskenet. Och åka pulka. Dom har nog sjukt bra pulkaåkning i norrland.
Men mest av allt längtar jag till att det kommer massa snö så att man kan klä på sig sina termobrallor o ge sig ut i  mörkret och det är sådär jättetyst som det blir när snön dämpar alla ljud. Sen när man kommer in ska man ha en uppvärmd bastu som man sen kan sitta i hela natten o bara vara.

Jag e lite lessen för det blir ingen träning för mig den här veckan. Eller iaf inte på gymmet, utan det är om jag ger mig ut på en löprunda imorgon isf. Så ingen boxing o bubbelpool ikväll alltså =( Så nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll..

Dagens låt




Känner ni igen den?

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Termobrallor väl?

2008-11-27 @ 16:59:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0