Ingen motivation

Jag har precis bakat tårta, Ser ut ungefär som en 5åring, marräng runt hela munnen =) Dock blev min smörkräm inte som jag ville, men det får gå. Kan kanske äta upp den o göra en ny istället... =)

Annars då? Jo men fint serru. Jag e trött, igår va värst. Va helt förvirrad hela dan. Men eftersom jag somnade i bra tid igår vaknade jag kl 8 idag. Skönt o inte sova bort hela förmiddagen. Hade egentligen skola idag men jag orkade inte gå. Det är ett heöt frivilligt moment o har inget o göra med kommande tentor eller nått, så jag sov istället. Skulle börjat kl 8 o det kändes inte så aktuellt.
Men fick iaf reda på igår att jag klarat tentan! Så skönt. Nu ska bara min idiot till lägenhetshyrare se till o ge mig min post. Har sagt till henne, men det händer inget. Dom har nämligen skickat hem tentan per post. Väntar oxå på ett nytt visa-kort jag beställde för 2 veckor sen. Antagligen slutar väl mitt gamla fungera när som helst...

Jäjä, ikväll ska vi göra klart sakerna inför festen på lördag. Vi satt med nordsplaceringen igår o det va så jobbigt så det slutade med att vi drog lott. Eller iaf till viss del. Men jag tror det blev bra.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0