omgAbabe

INgen tenta blev det igår, o inte gick jag o la mig heller. Eller jo gick o la mig gjorde jag men jag somnade inte. Va tvuneg natt zappa igenom alla kanaler igen. Upptäckte att dom sände poker. Jag tror inte jag har spelat poker på snart två år. Det e galet, det va ju typ hela mitt liv för ett par år sen. Man kanske skulle ta upp det igen. Vad jag minns så min sista livetävling jag spelade så kom jag 6 eller 7 av typ 100. Det va på kryssningen till Åland med jobbet. Ett gäng spelgalna croupirer. När jag kollade igår så kom jag på hur mycke jag glömt bort, så jag behöver nog lite övning innan jag blir bra igen. Jag delade på en tävling en gång där bla det stora svenska pokermogulen Dan Glimne deltog.  Ganska häftigt.
Jag är mer för livepoker än över internet, känns lite konstigt att inte se sina motspelare. Min specialitet på nätet var sit-n-go's. 10 spelare i en miniturnering. Hamnade ganska ofta headsup och vann endel. Dock spelade jag på ganska låg nivå så det blev ju inga jättepengar. Kanske ska ta kontakt med JJ igen. Dock bor han i SanDiego nu. Men han e riktigt duktig, Kommit 6a i live-sm och flera ggr spelat i WSOP och andra stora turneringar. Vet inte hur mycke han spelar nu dock. HIttade att han kom på ett finalbord i WSOP 2007 men sen hittade jag inga mer resultat. Han har kanske lagt ner. Jag minns när vi va i Åre o JJ o M varje morgon skulle spela in Frukost-K't, alltså 1000$ innan frukost. Det gjorde dom på ungefär 15-20 min. Haha galet. MItt Csn-lån på 15 min...
Jaja det e gammalt, nu ska vi kolla framåt. Ska nog faktisk ta o börja spela lite, har ju konto på de flesta sidorna.

Men nu blir det hög musik och städning som gäller!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0