lärorik

Idag har jag lärt mig att man inte kan duscha, bubbla bubbelpool eller bada ångbastu med glasögon. Suck, palla va blind.

O jag kämpar på ded min mat o träning. Gick ner två kilo bara på några dagar, men så tyvärr så försörde helgens drickande detta o jag gick upp ett kilo igen o nu vägrara kroppen o släppa ifrån sig det. Äh får bli hårdare träning istället. Det bästa e att jag faktisk märker skillnad. Jag har inget sötsug och när jag blir hungrig så blir ja det utan att känna mig grinig. Det är det bästa! Så nu har jag både stabila hormoner och stabilt blodsocker = världens bästa människa =)

Jag har bara de senaste dagarna kännt att jag har växt upp en hel del. Det har skett under en längre tid, men nu känner jag det verkligen på riktigt. Mina vänner säger även att dom märker en skillnad då jag är mer harmonisk o tillfreds med mig själv. Jag har börjat värdesätta andra saker i livet än energislukande "vänner" som egentligen inte ens e ens vänner.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Vet du att skillnaden mellan kolhydrat- (energi-)fyllda och "tomma" muskler kan vara 3-5 kg? Det finns alltså anledningar till att det svänger som inihelvete ibland =)

2008-11-06 @ 23:36:29
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0