Grattis alla pappor

Grattis pappa! Eller nått... Jag e ju lite emot sånna här dagar som fars- o morsdag, alla hjärtans dag o så. Men jag gillar min pappa ganska mycke så han fick en present plus att morsan gjorde favvorätten, lammkött med mintsås. Dock va potatisgratängen utbytt mot brysselkål. Men det funkade oxå. En bra dag alltså

Alla undrar varför jag blitt helt besatt av min mat och min träning, men jag funkar så. Allt eller inget, annars kan det kvitta. Jag vet att jag skulle tycka det va waste of time om jag fick äta kolhydrater ibland om jag kände för det, eller om jag gick ut o hällde i mig en massa alkohol helt i onödan. Nä nu kör jag på det här fullt ut! Ni får tycka vad ni vill... Så länge jag ser resultat e jag nöjd. O jag vill lägga till att jag inte på något sätt tycker att jag är tjock, som vissa verkar tro e den enda anledningen till att gå ner, utan att jag vill se om jag kan göra det. Och så vill jag komma i mina jeans igen =)

Jaha ännu en gång har mitt inlägg handlat om mat o träning. Något som jag själv inte tycker är så jätteintressant att läsa om. Äh lika bra att lag lägger ner för idag....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0