Lost it?

En timme kvar, sen e jag ett år äldre. Det e galet hur ett år kan gå så fort ibland. Men jag undrar var känslan tog vägen? För jag känner inte att jag fyller år. Undrar om det e för att man e äldre eller om det bara e så att jag tappat känslan. Hoppas den kommer tillbaka....
För ett år sen så bestämde jag att jag inte skule fira nån mer födelsedag, min 24de fick va den sista. Ville inte bli äldre. Nu tänker jag att jag inte ska fira min 26e istället, men detta för att det känns som om det kan kvitta. Usch vilket tråkigt humör jag är på just nu. Men det e väl så ibland, man kan inte vara på topp jämt.  
Jag är dock väldigt lyckosam o har någon som förgyller mina dagar, oavsett hur det känns. Du betyder mycke.

Va fan snackar du om?
Postat av: Tezz

Hahaha jaa eller hur=)

Ändå såg hon så shockat generad ut.. hahaha

fick mej ett gott skratt, men blev samtidigt lite mörkrädd..

Kul att Du bloggar Du med kära kusin=)

GRATTIS i förskott får jag passa på att säga =) hoppas Du får en underbar dag om 15 min börjar din 25 årsdaaag)=)

Hipp hipp hurra!

2008-11-25 @ 23:44:46
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0