Blä!

Det e inte roligt att spinna i glasögon. Iaf inte när man svettas som jag gör. Så halva passet idag fick jag vara blind,

Imorgon ska jag och fotografera mig på högskolan. Ska nämligen va med i utbildningskatalogen. En intervju om mitt program och bild. Sen kommer hela Sverige kunna se mig..haha! Här snackar vi Ö-kändis. Så när nästa omgång kataloger kommer ut så får ni lägga beslag på en o spara. Eller så skiter ni i det o glömmer bort att jag skrev detta.

Idag kollade vi mer på resor till Thailand och det ser ut som om vi åker runt den 10 februari. Har hittat en resa för 8000 o det verkar vara det billigaste just då. Nu ska jag bara få mitt schema så att jag vet att jag kan åka då utan o missa nå jätteviktigt.

Det är förövrigt sjukt hur snabbt ett liv kan ändras. På bara en sekund kan nått som vänder hela din värld upp o ner hända. O det behöver inte alltid vara något negativt. Det bästa är när man kan se ngt positivt i nått som till en början kan verka som en katastrof. Det är otroligt starkt.

Nä nu ska jag kolla lite Vem vet mest!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0