Skönt

Det e väldigt skönt o inte ha nånting man måste göra. Har precis kollat klar på Låt den rätte komma in. Va inte alls nån skräck/thriller utan lite mer spännande tragiskt drama. Vet inte om jag gillar den eller inte heller. Skulle nog inte kalla den sevärd, men man borde absolut kolla på den. =) Satt ungefär halva filmen och fundera på vem killen i huvudrollen va lik. Osså kom jag på det, Johan Palm från årets idol. Skulle lätt kunnat va hans lillebror, eller t.o.m. han om han vart lite yngre.

Träningen förut gick ju inte alls som jag trodde. Va ett Activopass, alltså man har pulsmätare o ska hålla sig inom en viss procent av maxpuls hela tiden, så det där med att ta det lugnt gick ju inte alls. Sen körde vi 30 min core oxå. Dock hade träningen positiv effekt och jag kände mig mycke piggare. Skönt!
Imorgon får jag nog inte med mig nån när det passar så om det inte e för kass väder ska jag ge löpningen en chans. Ska bli lite intressant o se om jag orkar mer nu.

Förhoppningsvis kan Erika slita sig från pojkvännen nån dag oxå så att vi kan boka Thailand. Elins plan är att hon åker med oss ner o sen åker hem efter två veckor. Men priserna varierar väldigt, förut när vi kollade så kostade resna 8000 o nu va precis samma resa 800 kr dyrare.... Aja, det kommer bli kanon!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0