Göra allt o ingenting

Åh jag e så nöjd idag. Vägde mig imorse och trots att jag käkade pasta igår så hade jag gått ner 0,8 kilo till, detta sen i måndags. Så nu blir det till o börja äta lite kolhydrater. Känner att jag behöver det annars kommer jag inte orka träna. Spinningen igår va riktigt jobbig o jag kände att det inte fanns mycke energi att ta av. Så i eftermiddag blir det lite fullkornspasta innan boxingen. Efteråt blir det romerska o ångbastun! Såååå nice!

Gick upp kl 9 idag och skulle börja tidigt på tentan, men så ringde Erika o vi pratade i ca 1,5 timme. Mamma undrade vad vi hade o prata om så länge när vi sågs hela kvällen igår...hoho! Sen ringde hon igen o berättade lite skvaller. Efter att fått sin dagliga dos av det så känns det bra =) Men nu har iaf snart halva dagen gått och jag har inte fått gjort mycke. Blir till  byta fråga o börja om på nytt för att få lite mer motivation.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0