Svammel

3 st samtidigt på min msn använder såkallade förfinskade ord. Alltså man sätter en ändelse på ett svensk ord för att det ska låta finskt. E det modernt? Måste jag oxå börja göra det? Elin, Frida, e ni i en pakt eller? O hur har ni fått med er Gabbe där? Elin e det du som dragit in honom?

Jaha o ni som inte har en aning om vad o vilka jag pratar om, tråkigt för er! Kan ju iaf berätta att vissa saker fungerar som väldigt motivationshöjande. Så nu e jag sjukt motiverad att skriva tenta o funderar på att sitta uppe halva natten o göra klart den. Fast då skulle jag nog vara väldigt trött imorgon, o det är inte bra.

Jaha o under denna tiden jag suttigt här o skrivit så kan nog en av världens sämsta låtar spelats i bakgrunden, Las Ketchup på tyska sjungen av en man som man av rösten o dömma tror ser ut som ett riktigt tyskpervo. Jag vet att ni alla förstår precis hur han ser ut. En typisk låt som borde raderas från hårddisken... Men eftersom jag har musiken på en annan dator så orkade jag inte resa mig upp o byta.

Va fan snackar du om?
Postat av: frida

vilket ord då?

vad har jag sagt nu?

s

2008-11-13 @ 15:15:06
URL: http://frokenfraken.blogspot.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0