Positiva lördagen!

Trots sent sänggående igår som kom jag upp vid 9 o har redan hunnit jobba på tentan. Flyter på bra nu, men jag fasar för den frågan jag skjutit upp hela tiden... Men men det får bli som det blir. Jag e sjukt positiv idag!

Igår hade vi en mysig kväll hemma hos Rebecca med festplanering o tacos. Det va dom godaste tacosen jag ätit =) Festen närmar sig med stormsetg och det e mer o göra än vad vi tänkt på. Plus att vi inte lyckas hitta en dag att träffas nästa vecka. Känns lite stressande nu...

En vän till mig e väldigt hämndlysten av sig och jag kan hålla med om att hämd ibland känns skönt. Igår fick jag min "hämd" på en, fast egentligen skulle jag vilja kalla det upprättelse. Äntligen va det jag som fick va på topp och det kändes otroligt skönt. Ja man borde verkligen ta mindre skit, eller ingen skit alls egentligen, och säga nej när man vill! Jag tror att man oftast e ganska dålig på det, iaf har jag en tendens att vara det.

Sen va jag hos optikern igår oxå o nu e mitt öga helt friskt igen. Så jag kan äntligen använda mina linser igen! Så skönt är det.

Nä nu ska jag ta o käka lite.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0