Plötsligt händer det...

Ibland händer saker som man vill ska hända, men dom e ändå oväntade. Då behöver man sina vänner. Men när sånna saker händer kl 12 på natten o vännerna sover (eller ligger) så blir det jobbigt. Då får man reda ut situationen själv. Kan ju bara hoppas att man gör det på ett bra sätt. 

Kvällen har iaf varit bra. Först en timmes asjobbig spinning, sen hem till JB o hänga i soffan hela kvällen. Full allsång till både Idol och Singing Bee, vi e riktiga stjärnor.Så nu ska jag strax sova för att sen upp imorgon och träna igen halv 10. Sen är det såklart bandypremiär imorgon som gäller.
Tänkte att jag kanske skulle försöka börja på tenta oxå som jag skjutit upp nu i två veckor. Kan va skönt o ha nån fråga gjord.

Men nu ska jag kolla klart på Burn after reading. Bra men lite virrig film..

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0