Nyktert? Javisst!

Undra om det bara e jag som gillar att gå ut nykter?! Spiknykter ikväll, men hade änså skitkul. Men det kanske beror på sällskapet oxå, och att jag inte varit ute på 3 veckor. O sen så har jag aldrig några förväntningar på hur det ska bli, så därför blir jag aldrig besviken.
Tyvärr så tappade garedobsfolket bort Dannes jacka. Hoppas dom hittade den, jag kunde inte stanna längre för det e tänkt att jag ska upp om ca 5 timmar. Shit, jag kommer vara helt slut imorgon. Men jag gör ju inte så mycke mer än att sova i veckorna så får ta igen det efter helgen. För imorgon blir det ingen nykter utgång iaf! Det vill jag lova...

Nä nu får det ta o bli sängen så jag iaf får lite sömn....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0