Musik o Geografi

Har satt igång min dator med all musik som jag nu lyssnar igenom, Man kan ju undra vad jag hållt på med i flera år när jag inte ens känner igen 75% av låtarna som spelas. Undra om man borde rensa nån dag? Fast ibland hittar man en låt som man verkligen gillar så det vore dumt att riskera o ta bort nån sån. 

Sitter även o funderar på varför inte Sverige höll sig mer framme under kolonisationstiden. Tänk va bra det hade varit om vi hade några ögrupper i Karibien eller likande. Då skulle man ju faktisk flyga inrikes dit. Nice! Sitter här med en världskarta framför mig och ser sjukt många öar som antagligen bara väntar på att få bli koloniserade av ett stabilt o tryggt Sverige. Vi svenskar e ju sådär bra lagom. Jag tror inte alls det är försent att ge sig ut med en armada o inta lite öar. Det finns ett gäng öar i Mikronesien som heter Caroline Islands, jag anser mig ha rätt att låta Sverige kolonisera dessa.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0