Klar, färdisch, finished!

Nu e jag äntligen klar! Hade säkert kunnat skriva mer egna tankar och reflektioner om jag suttigt nångra timmar till med det, men jag är ändå nöjd. Min helvetsfråga blev inte bra, men bättre än jag trodde att jag skulle få till den. Så tänka positivt o tro på sig själv kanske är det enda vettiga =) Du har iaf gett mig motivation långt över förväntning...

Så nu ska jag krypa ner i sängen o bara njuta! Ska t.o.m. ta mig till skolan imorgon o känna hur skönt det är att inte ha något som hänger över en! Detta e frihet gott folk! Eh ja nu ska jag ju bara vänta o se om jag får godkänt oxå, men i några dagar kan jag njuta!

Natti!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0