Idioti

Blev ingen bandy, pallade inte åka upp. Å lika bra va väl det, missade ju bara ännu en förlust även om dom faktiskt gjorde mål ikväll.

Hittade ingen bra klänning på stan så nu e jag helt lessen att jag inte har nått att ha på mig. E det nångång man vill va fin e det väl när man fyller 25?!  Fast nu e jag helt otaggad på att fira ändå... Iaf på själva födelsedagen. Frågade mor idag vad vi skulle äta när hela släkten kommer, o svaret; Smörgåstårta. Va fan!! Först o främst äter jag inte smörgåstårta just nu. Jag säger som Agnes I Fucking Åmål; "Men kött på min födelsedag? Jag äter ju inte ens kött!" Sen så e det ju inte ens mat, utan macka. Ska det inte va fint när man fyller år? Macka e inte fint. Jag tycker iaf att om man nångång ska få välja vad man vill äta så e det när man fyller år. Jag hade gärna lagat maten själv om jag varit hemma, men jag har skola o sen möte så e inte hemma förens två timmar innan gästerna kommer. Blir lite tajt med tiden då. Iofs vet jag inte ens vad jag vill ha o äta, men inte smörgåstårta iaf!

Jaja men allt är inte mörker nu såhär på hösten. Jag har ju en person som ger mig nått att se fram emot =)

Va fan snackar du om?
Postat av: jean-pierre barda

Kolla in stylebystars.se.. riktigt frescha å stekiga klänningar!

2008-11-19 @ 22:23:46

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0