Hej o hå jobba på

Det tog längre tid än jag trodde o skriva klart frågan jag höll på med. Men så har jag skrivit en hel sida oxå och läst 9 sidor psykologi på engelska. Så nu kan jag allt om hur olika droger påverkar oss. Man blir ju inte annat än avskräckt. Jag hade hoppast att jag skulle hinna med den sista frågan idag oxå, men jag hinner kanske bara börja på den. Men det känns ganska lugnt ändå. Den värsta prestationsångesten har lagt sig så det ska nog gå alldeles jättebra. Annars får jag sitta uppe imorgon o skriva klart, o det e ju inte hela världen.

Jag har fått tokont i min högra vad. Började känna av det på boxingen i torsdags o idag kan jag knappt gå. Har masserat in lite voltarengel så det värsta e borta iaf, men det gör fortfarande ont. Känns som om vaden är för kort typ...Ajaj, det går la över.

I imorgon flyttar min söta Josefine till Oslo. Kommer sakna henne en hel mängd, men tur e att hon kommer hem redan om två veckor till min fest! Skulle träffat henne nu på förmiddagen, men hon hade andra saker för sig så det blev inte så =) Men jag e stolt över henne! Haha!

Nä nu får jag väl återgå till skrivandet...

Fast först en dagens låt:
 


Älskade den här låten när jag va liten, o gör det fortfarande!!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0