Glädje

Det e jobbigt att aldrig känna sig sådär superlycklig. Som när det händer nått roligt så finns det alltid nått negativt oxå. Jag vill säga att jag är en positiv människa, oftast iaf. Men jag märker att jag har svårare o svårare att känna fullkomligt glädje. Just nu e jag nämligen väldigt glad, alltså väldigt väldigt glad. Men så kommer alla dåliga tankar. Jag vågar lixom inte känna glädjen fullt ut. Men jag är på inget sätt ledsen eller olycklig, jag mår bättre än på flera år. Jag har gått in i en helt ny fas i livet och jag känner mig otroligt stark. Visst att det är jobbigt med mamma o att o hemma o inte ha nån inkomst o allt, men mina underbara vänner gör så att jag tar mig igenom dagarna utan problem. Och resan till Thailand gör mig ännu mer sporrad på livet! Det ska bli så underbart att komma iväg o bara njuta i 4 veckor. Om allt går som det ska så möter Elin upp oss efter två veckor. Sjukt kul! Så nu väntar jag bara på mitt schema så att vi kan boka så snart som möjligt.

Har iaf bestämt nu att det inte blir nån alkohol på 3 helger med start denna. Om jag ska ner mina kilon e det inte riktigt värt att sumpa det med alkohol. Har nu gått ner mitt envisa kilo igen plus lite till så är väldigt motiverad just nu. Igår åt jag dock lite Japan mix o jag tror att det är gjort på ris, men men va ju inte överdrivet mycke och nått får man ju unna sig en fredagkväll. Va ju ändå uppe o tränade halv tio imorse.

Om ett par timmar e det då bandypremiär! Ska bli kul o äntligen få se dom spela hemma. Morsan tar med fika oxå....fast jag får la knapra i mig en morot eller nått eftersom jag inte äter bullar. Mina egna hemlagade bullar! Shit va jag ska unna mig saker efter våran fest. Haha!

Dagens låt:




Va fan snackar du om?
Postat av: Elin

Måste bara med er! Thailand plus bästa vännerna kan man inte tacka nej till!

2008-11-09 @ 13:40:23
URL: http://www.metrobloggen.se/elinR

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0