Genväg, omväg?

Nu har jag slutat tänka och använder Google Translate i mitt arbete. Men vettifan om det underlättar... Texterna blir ju mer lätteförståliga och jag kan skriva om dom hyffsat, men svenskan låter inte helt hundra ändå. Men något jag märk är att dom har inte så höga förväntningar på oss. Dom säger alltid hur unga o oerfarna vi är osv... Så då kan man ju lika gärna spela på det o låssas som om man precis kommer från gymnasiet ( som faktisk de flesta i min klass gör) och lämna in en inte helt språkligt korrekt tenta. Jag kan ju vara språknazist om jag vill, men det är nog mest när andra skriver. Mig själv har jag inte tålamod med... =)
Jag gillar verkligen den här meningen:  Dessutom är upp-och nedgångar i den faktiska livsstil beroende förlust bestämma variationer i hur mycket försiktighet människor övning i sitt beteende....

Nä nu blir det en halvtimma till sen blir det träning. O ikväll e jag ledig o belönar mig lite..

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0