En bra dag!

Så nu e dagens firande över. Har varit en mycket lyckad dag. Eftersom jag inte önskat mig så mycke så blev jag inte besviken på presenterna.


Detta fick jag; en flaska Absolut i röd paljettförpackning, en flaska mousserande, två blombuketter, pengar, en grattiskort från Ellen och Justin Timberlake, en trisslott med vinst på, presentkort på glasögon o sist (men inte minst) en lyxdildo.

Gav även mig själv en present när jag hittade en hundring i byxorna jag hade på mig. Sjukt bra =) Fast den bästa presenten va nog min post. ett efterlängtat Visa-kort och tentan. Visade sig att jag hade en mycket välskriven tenta med G+ o grejer. Fan jag kan ju!
Sen va ju allas reaktion när jag packade upp dildon ganska rolig. Syrrans svärmor fattade inte ens va det var, men kanske inte så konstigt, engagerade i missionskyrkan som dom är... =) Min gudmor va mer; "Åh jag måste få titta närmare på den där, det har ju blivit så himla populärt" Morsan; "Men va, ska du behålla den?" Hoho...
Se måste jag lägga in en bild på världens godaste tårta!


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0