Dagen är här!

Grattis till mig!
Väcktes av sång o frukost på sängen, så mysigt. Det första jag fick var en flaska mousserande, kanske ska ta den till frukost?! =) Presenten var ett par glasögon. Så välbehövligt. Mina gamla e för dålig styrka i så jag ser inte ordentligt o nu när jag har problem med ögonen o inte ska använda linserna så mycke så passar det ju hur bra som helst! Så ska dit o boka tid idag tänkte jag. Men nu kommer jag behöva hjälp o välja bågar... Ngn som ställer upp? =) Vill ha klart det så fort som möjligt, vill ju ha dom snart.

Jag e lite orolig över våran resa. Flygplatsen i Bangkok är ju okuperad o ja jag vet att det är två månader kvar tills vi åker, men dom säger att dom ska sitta kvar tills den nuvarande regeringen avgår. O det kommer säkert inte hända utan dom kommer antagligen få bort demonstranterna på nått sätt, men det innebär ju ändå att det e ganska osäkert att resa dit just nu. O vi tog inget avbeställningsskydd eller extraförsäkring o sånt som nu skulle varit bra. Vi tänkte; vad kan hända lixom? Inte tror man att det ska bli demonstrationer o strul. Aja två månader kvar, det kan hända mycke.

Nu ska jag ta o fixa till mig o ge mig iväg till skolan, e väldigt road över att behöva spendera hela dagen där, men men,,,,

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0