Åååhh!

Små ord som man först inte tänker på kan helt plötsligt ställa till med massor. Tjej som man är analyserar man ju allt in i minsta detalj och så blir man ännu mer förvirrad än vad man va innan.
Ordet detalj va det som gjorde mig helt handlingsförlamad precis. Det handlar så klart om min tenta, har inte så mycke annan liv just nu. Hade lagt upp hur jag skulle svara på en fråga o läst igenom det jag behövde, men så såg jag vad som egentligen stod i frågan; Redogör i detalj för.... MEH! Vad är i detalj då? Ska jag skriva vartenda litet info jag hittar eller? Shit vilken prestationsångest jag har nu, Trodde inte jag var sån, men har insett att det är precis det om ställer till det för mig. Om det inte blir perfekt kan det lika gärna kvitta....suck vad ska jag göra med mig själv? Ska bli så skönt o bli klar med det här. En månad sen e det dags igen.....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0